Мін'юст вніс зміни в інструкцію з ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян. Відтепер витяги з реєстру більше не видаватимуть на спеціальних бланках. Відповідна постанова Кабміну, на виконання якої видало свій наказ Міністерство, була прийнята ще в березні.
Це передбачено наказом Мін'юсту від 27 квітня 2016 року №1235/5 "Про внесення змін до Інструкції з ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян".
Так, витяг з Реєстру видається на білому аркуші паперу формату А4 (210 х 297 міліметрів) без використання спеціального бланка, засвідчується підписом посадової особи та скріплюється печаткою відповідного відділу державної реєстрації актів цивільного стану.
У випадку отримання витягу з Реєстру шляхом безпосереднього доступу такий витяг видається без засвідчення підписом та скріплення печаткою.
Наявний залишок спеціальних бланків використовується реєстратором в повному обсязі.
Також Мін'юст розпорядився, щоб адміністратор Державного реєстру актів цивільного стану громадян вжив необхідних заходів щодо реалізації цього наказу.
Нагадуємо, ще в березні цього року Кабмін визначив, що витяги з реєстру актів цивільного стану не видаються на спеціальних бланках.