До Верховної Ради України внесено законопроект, яким пропонується урегулювання порядку оскарження та перегляду зазначеної категорії справ органом (посадовою особою), який виявив правопорушення. Як зазначають ініціатори законопроекту, законодавством не визначена процедура перегляду вищестоящим органом справ про адміністративні правопорушення та неправомірних рішень підпорядкованих їм посадових осіб. Крім того, 26 жовтня 2014 року підпунктом 2 пункту 5 розділу ХІІІ «Перехідні положення» Закону України «Про прокуратуру» від 14.10.2014 № 1697-VII внесено низку змін до КУпАП, зокрема, виключено з глави 24 положення щодо можливості внесення прокурором подання про скасування або зміну постанови уповноваженого органу (посадової особи) про накладання адміністративного стягнення. За таких обставин будь-які судові рішення по справах про адміністративні правопорушення відповідно до чинного законодавства можуть бути оскаржені виключно особою, яка притягується до адміністративної відповідальності. Також, по справах про адміністративні правопорушення, розгляд яких віднесено до компетенції суду, відповідно до положень статті 287 КУпАП оскарженню підлягають тільки постанови про накладення адміністративного стягнення, а тому є передумови для безпідставного закриття судами справ, що не може бути оскаржене. Тому пропонується внести зміни до статей 287, 288, 293 – 295 КУпАП щодо оскарження уповноваженими державними органами постанов, у т.ч. судових, по справах про адміністративні правопорушення, а також доповнення КУпАП новою статтею 290-1, що визначатиме чіткі підстави перегляду вищестоящим органом (посадовою особою) неправомірних постанов по справах про адміністративні правопорушення, виявлених в порядку контролю.
Источник - http://ukrainepravo.com